Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

donderdag 6 november 2014

Project Positief Tag

Hallo iedereen,

Deze tag heb ik gelezen op Luna's blog. Het gaat over positiviteit en geluk. Ik vond het een mooie tag en het zet je ook even aan het denken. "Waar wordt ik gelukkig van? Welke droom wil ik waarmaken?"  Hier komt ie!

Wat is je favoriete quote en waarom?
Ik heb denk ik niet echt een favoriete quote maar wel heel veel die ik heel erg leuk vind. Hieronder een paar:



Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Reizen. Ik wil graag elk land van de wereld bezoeken en daar niet alleen de toerist uithangen maar ook gaan werken, helpen en mischien wel wonen. Ik heb in mijn leven tot nu toe al in een aantal verschillende landen gewoond dus ik ben er ook gewoon een beetje mee op gegroeid. Dat lijkt mij zo boeiend en leerzaam. Je kan wel jaren studeren aan de universiteit (waar je natuurlijk heel slim van word) maar wereldkennis krijg je er niet van. Andere culturen begrijpen en live meemaken lijkt mij wel een goed streven.

Wat betekent geluk voor jou?
Voor mij hoeft geluk niet altijd ingewikkeld te zijn. Geef me een kop thee en een koekje en ik ben happy! Over een lange snelweg rijden met de raampjes open en de muziek keihard geeft mij ook een geluksgevoel.
 
 
Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn familie en natuurlijk mijn huisdieren.
 
Voor wat mogen we je 's nachts wakker maken?
Ravioli met basilicum & tomaat pasta saus, pesto en parmezaanse kaas natuurlijk!
 
Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
De laatste keer dat ik echt de slappe lach kreeg was denk ik op woensdag toen er een vriendin langs kwam. Toen keken we dit filmpje en konden we echt niet meer stoppen met lachen.

 
Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Ik denk dat ik best wel trots ben op dat ik me niets aantrek van andere mensen maar gewoon draag en zeg wat ik wil. Ik vind het namelijk belangerijk om niet een meelopertje te zijn want daar kan ik echt niet tegen.
 
Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Vergelijk jezelf niet met anderen. Je word er meer ongelukkig dan gelukkig van. Draag gewoon wat je wil en blijf niet in een donker hoekje zitten totdat iemand naar je toekomt. Wees juist lekker aanwezig en spreek je mening en gevoelens. Dan zullen mensen denken "Wow! _____ is zelfverzekerd en eigenlijk ook best wel leuk!" Als je niks van je echte zelf (Dat betekent dus anderen nadoen) laat zien zullen je vriendinnen ook niet echt zijn.
 
Deze tag heb ik dus van Luna's blog. Op haar blog zei ze dat iedereen hem mocht overnemen. Van mij mag ook iedereen hem overnemen. Kan ik  ragen of de bloggers van Alles over Eline, Princessamoda en Tittle&Tattle hem ook kunnen doen. Dat zou ik zo leuk vinden om te lezen en anderen zeker ook!
 
Liefs Madelief
 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten