Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

dinsdag 21 oktober 2014

Nederland

Bron


Hier in Australie is de winter voorbij
Het lekkere weer komt weer terug
Iedereen is vrolijk en blij
Ik word gestoken door een mug

Het is tijd om weer korte broekjes te dragen
Om rond het zwembad te hangen
Maar zelfs op deze warme dagen
Blijf ik naar Nederland verlangen

Hallo iedereen,
Hier is het weer warmer weer aan het worden. Ook al is dat natuurlijk heel fijn verlang ik alsnog echt enorm naar Nederland. Zeker nu de December/kerstmis/sinterklaas/warme chocolade melk/ pantoffels/ openhaard sfeer weer in Nederland begint krijg ik echt kriebels om in Nederland te zijn. Dat is wel een groot nadeel van naar het buitenland verhuizen. Gelukkig gaan we in December op vakantie naar Nederland. Ik heb er zo veel zin in! Eindelijk gaan we na bijna twee jaar weer kerst vieren met onze familie en vrienden. Ik fantaseer er al maanden over... Ik heb zo verlangd naar gewone Nederlandse dingen die voor jullie dingen uit het dagelijks leven zijn. Boodschappen doen bij de Albert Heijn, hagelslag op brood doen, logeren bij opa's en oma's, vriendinnen eindelijk weer zien, ik kan zelfs niet wachten om door de regen te fietsen!

Bron



Ook al heb ik super veel zin in December moet ik me nog even goed concentreren op de komende school weken. Ik heb nu nog negen weken op de basisschool te gaan. Mijn juffrouw geeft ons extra veel werk en herrinert ons dagelijks dat we klaar moeten zijn voor de middelbare school. :) Hier in Australie doen ze geen eind musicals maar wel een soort afstudeer-van-de-basisschool-ceremonie. Dat heet hier een graduation. Over negen weken is dus mijn graduation. Er wordt dan afscheid genomen van mijn klas (de achtste groepers). Na het eind van het school jaar ga ik op vakantie naar Nederland en daarna begint mijn High School carriere! Ben benieuwd!

Ik weet dat dit een beetje een anders artikel dan normaal was maar ik vond gewoon dat ik wat dingen met jullie moest delen en een update geven. Wat is jouw droom vakantie?

Liefs Madelief

2 opmerkingen :

  1. NL - 21 oktober 2014
    Het stormt, het regent pijpenstelen.....
    Op de straten grote plassen.....
    Wat zouden we dit graag met je delen.....
    Mutsen, sjaals, regenjassen....
    Afgevallen bladeren op een hoop.....
    De kruidnootjes zijn alweer te koop.....
    Nog om en nabij de 58 nachten,
    Dan kom jij.... we kunnen niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Madelief! Wij kijken er ook enorm naar uit om jullie weer te zien! Het lijkt nog ver weg, maar het is er zo. Grappig: jij gaat in het nieuwe jaar naar een nieuwe school, en je kleine neefje ook :)
    groetjes,
    Ome Ruud

    BeantwoordenVerwijderen