Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

vrijdag 12 december 2014

OMG ik ben 13!


Hallo iedereen!

Donderdag was mijn 13de verjaardag. Ik voelde me al wel een tijdje 13 maar nu het ook echt officieel is klinkt het toch wel raar. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden altijd de hoe overleef ik las en daar dan mailtjes, berichtjes en tips van dertien jarigen las. Toen voelde het alsof dat totaal andere en enge mensen waren. Want ze waren twee jaar ouder! Nu ben ik zelf waarschijnlijk doodeng voor elf jarigen. Oh, mischien had je het al gemerkt in de foto, ik heb een nieuwe bril! Twee eigenlijk. We waren aan het zwemmen in een rivier en ik was aan het water skieen op een surfplank die achter de boot hing. In de bocht viel ik van het board en ging ik kopje onder. Eenmaal boven water was mijn bril weg! Ja, het was eigenlijk best wel heel dom van mij om mijn bril op te houden tijdens het zwemmen maar ja, nu kan ik er helaas niks meer aan doen. De volgende dag zijn we meteen naar de opticien gegaan. Er was een twee voor de prijs van een actie en daarom mocht ik er twee. Het andere montuur is rood en heel erg  In Your Face! Maar dat is juist mijn stijl. Oh, eigenlijk moet dit bericht over mijn verjaardag gaan. Oepsie!




Dit zijn de cadeautjes die ik heb gekregen. Ik weet dat mijn opa en oma een pakketje hadden gestuurd wat nog steeds niet aangekomen is. Dat hoort er dus eigenlijk ook bij. Van mijn beste vriendin, Sarah, heb ik dat zwarte boekje gekregen (het is eigenlijk een schetsboekje). Ze had er ook tekeningen bij gedaan die ze zelf heeft gemaakt. Het is echt bizar hoe mooi zij kan tekenen. En schrijven trouwens ook. Ze heeft ook wel eens een boek geschreven. Van een andere vriendin heb ik een soort gombal automaat waar balletjes gum in zitten en een kado kaart. Van mijn zusje heb ik het stempel set gekregen. Van opa en oma het hoe overleef ik winter doe boek. Het boek The Pocket Scavenger ga ik denk ik nog een aparte blog post over schrijven en van mijn ouders heb ik op woensdag een kledingstuk mogen uitzoeken bij de Cotton On. Het is een soort playsuit met een citroenen print erop. Echt super leuk. In Nederland krijg ik van mijn ouders een smart phone, dat vind ik echt zo gaaf! Als het zover is komt dat natuurlijk ook op mijn blog!

Op mijn verjaardag moest ik gewoon naar school en piano les dus eigenlijk kon ik pas s'avonds een beetje gaan doen wat ik wilde. We hebben heerlijk Alles is liefde gekeken. Wat een heerlijke film is dat zeg! 

Have a nice weekend!

xxx Madelief

2 opmerkingen :

  1. Twee superleuke blogs weer, Madelief. Volgende week kom ik jullie samen met Kiril ophalen vanaf Schiphol. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd ;)
    Leuke blog! En leuke nieuwe bril!<3
    Veel plezier hier in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen