Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

vrijdag 26 september 2014

De beestenbende

Hallo lieve lezers,
Op aanraden van mijn oom doe ik vandaag een post over 'De Beestenbende', oftewel mijn huisdieren. Ik heb twee poezertjes (ja, zo noem ik ze. Het zijn eigenlijk mannetjes maarja) en een puppy. Zijn naam is Bruno en hij is nu ongeveer 5 maanden oud. Hij is eigenwijs joh! Ik heb al geleerd om de deur van mijn kamer ten alle tijden dicht te houden als ik mijn pantoffels wil houden... We hebben hem tot nu toe zit, af, poot en pang geleerd. Pang is dood liggen. Hij heeft er soms geen zin in en blijft ons dan gewoon geergerd aankijken met zo'n blik in z'n ogen van 'moet dat nou?' De katjes zijn 10 maanden oud (dus ook zeker nog niet zo bejaard) en heten Oscar en Boris. Het zijn broertjes en echte donderstenen. Vorige week heeft Oscar zijn eerste muis gevangen. Hij zat in de tuin met zijn vangst te spelen terwijl het muisje nog leefde. Aan de ene kant vond ik het zielig voor het muisje maar aan de andere kant is het gewoon natuur en is het wel leuk dat de poesjes nu dus muizen kunnen vangen. Hij was heel territoriaal en trots en begon dan ook te blazen/grommen toen mijn vader langs hem liep. De volgende avond hadden ze er nog een te pakken.
 
Dit zijn hun bijnamen:
 
Oscar: Ossie, Os, Ossepos, Ozzerd, Oscarini, Poezebeesie
Boris: Borie, Borreknorrie, Borissimo, Poezebeesie
Bruno: Bruunebuun (op z'n Flakkees), Bruun, Brunie, Bruunerd, Brutus, hondebeesie
 
Hier zijn wat foto's: Ik heb er echt honderden van de beestenboel maar dan kan ik dit bericht wel eindeloos maken dus hier een selectie van de vele foto's
 Allereerst de baby foto's
 

 
Hier was hij nog maar 7 weken
 

 
Hier de recente foto's:
 
 
 
 
 
 
 
 
De beroemde en beruchte Oscar en Boris!!!
Links: Boris Rechts: Oscar

 
Hij is zo zacht en donzig! Het lijkt wel alsof ze conditioner in hun speeksel hebben als ze zichzelf wassen. Dit is Boris.

 
Boris

 
Bruno (vandaag genomen)

 
In de tuin.
 
 
Poepsie!!!!!!

 
De poezertjes vinden het ook heerlijk om op het dak van de patio te loungen.


 
Liefs Madelief
 

1 opmerking :

  1. Wat een lieverds! Ik hoop dat ik ze volgend jaar kan zien (als ik dan kom - dat weet ik nog niet). Ik zal dan in ieder geval geen pantoffels meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen