Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 4 oktober 2014

Kort haar


Ik ben naar de kapper geweest!

Al een tijdje liep ik te twijfelen over mijn kapsel. Ik wilde het de ene dag kort knippen en de andere dag lang laten groeien. Ik werd geinspireerd door foto's van P!nk en foto's uit het hoe overleef ik. Het zag er daar echt zo enorm leuk en stoer uit! Uiteindelijk heb ik de knoop gewoon doorgehakt en hebben we een afspraak bij de kapper gemaakt.  Ik heb de poster met P!nk erop meegenomen naar de kapper als een voorbeeld van wat ik graag zou willen. De kapster was echt heel aardig en vroeg me ook heel precies hoe ik het wilde hebben.

Ik ben heel erg blij met mijn keuze want het ziet er (vind ikzelf) best wel vlot en leuk uit. Hier in Australie begint het ook weer zomer te worden dus mischien heb ik nu minder last van hete haren in mijn nek.



Liefs Madelief

2 opmerkingen :

  1. Heb je ook een foto van de achterkant?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd vond ik je lange haar leuker, maar dit korte staat bij jou wel stoer hoor! Wist je dat je moeder vroeger ook kort haar heeft gehad? Dat was, eh..., anders dan nu van jou... Vraag maar of ze er nog een foto van heeft (en dan samen lachen! :) )

    BeantwoordenVerwijderen