Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 18 oktober 2014

Zomer shoplog

Hallo lezers,
Pas hebben we hier weer zomer inkopen gedaan, het word hier namelijk weer zomer weer. In dit bericht laat ik mijn aankopen zien. Lees vooral verder voor de foto's.


Shirt: Converse. Rok: Bangerfield

Topje: allyfashion

Topje: allyfashion


Bij de Typo kocht ik deze lampionnetjes. Ik wilde ze echt al heel lang maar ik wachte toch liever een uitverkoop af. Nou was het eindelijk zo ver! Afgeprijsd dus ik helemaal blij!


Dit tasje is ook van de Typo. Ik ben er echt super blij mee!
Ik vind dat ik heel erg goed geslaagd ben. Het middagje shoppen was gezellig. Deze zomer overleef ik wel! Zag je trouwens dat Boris in de achtergrond van de kleding foto's op mijn bed lag? :) Wat vind jij de leukste aankoop?

Liefs Madelief

Geen opmerkingen :

Een reactie posten