Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 15 november 2014

Ik ben er nog!


Hallo mensen,
Ik weet het, ik ben een slechte blogger. Ik post soms weken niks. Dat komt ook wel door school maar meestal heb ik echt wel tijd om in het weekend vooruit te schrijven. Dan doe ik het gewoon niet. Dan zit ik in zo'n ik hang de hele dag maar een beetje rond bui en gebeurt er niks. Nou ja, hier zijn een aantal foto's van de afgelopen tijd. Zo gingen we naar het strand, maakte ik pizza, en hield ik een fotografie sessie in de achtertuin.


Heerlijk vind ie dit. Met die neus door het zand. Vrij kunnen rond rennen en heerlijk op een schelp kouwen. Het perfecte uitstapje voor onze Bruun.


Pizzzzzzza bakken




Ooit geprobeerd een foto van jezelf te maken in de achteruit-kijk spiegel? Ik wel, maar dat is lastig joh!



Oehh!



1 opmerking :

  1. Leuke foto's weer, Madelief! Heb je die pizza helemaal zelf gemaakt? En daarna helemaal alleen opgegeten, of kreeg je hulp van je vader? :)

    BeantwoordenVerwijderen