Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

woensdag 13 augustus 2014

Mijn Youtube Favourites :)

Hallo lieve volgers,

Zelf maak ik (nog) geen filmpjes. Maar ik vind het wel leuk om lekker op youtube filmpjes te bekijken. In deze post laat ik van elk van mijn favoriete kanalen een filmpje zien. Onder elk filmpje staat een link naar hun pagina. Veel kijkplezier!


Dit is het kanaal van Valentine. Zij maakt hele creatieve en inspirerende filmpjes op youtube. Zij heeft ook een blog: phalentineau.wordpress.com Zeker een aanrader!


Ik heb al eerder over Jiami gesproken maar nu doe ik het gewoon nog een keer. Wat een leuke blog/youtube kanaal heeft zij zeg! Elke keer dat ik naar haar filmpjes kijk word ik vrolijk en geinspireerd. Neem ook een kijkje op haar blog: lifesplash.nl

Elke keer als ik naar hun filmpjes kijk lig ik echt in een deuk! Elke week moeten ze een opdracht van hun fans volbrengen. Dat zijn rare, moeilijke of enge dingen zoals een huis bouwen van karton, overnachten in een pretpark en naar London reizen zonder geld. Ze schelden wel flink in hun filmpjes dus dat is een nadeel.

Sabrina plaatst leuke filmpjes over lifestyle, fashion, Diy's en meer. Een leuk kanaal om inspiratie van te krijgen. Haar blog: ilovelydreamer.blogspot.nl

Dit is dus wat ik leuk vind om te kijken op youtube... Jij ook? Laat een reactie achter.

Liefs Madelief

1 opmerking :

  1. Erg leuk. maar wanneer ga je weer bloggen er staat al een week ofzo geen nieuwe blog op!

    BeantwoordenVerwijderen