Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

woensdag 30 juli 2014

Bruno

 
We hebben een puppy! Zijn naam is Bruno en hij is 7 weekjes.
Mijn ouders hadden mijn zusje en ik helemaal niks verteld. Het was echt een geweldige verassing!
Hij is niet van een specifiek ras. Een mix hondje dus. Maar wel een hele mooie. De eerste paar dagen was hij constant aan het piepen voor zijn moeder. Nu is dat veel minder.
 
Hij is echt mega ondeugend! Hij kauwt op snoeren, kwasten, borstels, pantoffels. Alles behalve zijn speelgoed :) Hij is ook nog niet zindelijk waardoor hij meerdere keren per dag een ongelukje binnen het huis heeft terwijl we wel elk uur met hem naar buiten gaan. Hij rent soms achter de katjes aan omdat hij graag met ze wil spelen. Aleen vinden zij dat iets minder leuk. :) Het is echt een baby. Hij heeft veel aandacht nodig en komt soms heel schattig op schoot liggen. Dan aai ik hem en valt hij in slaap in mijn armen.
 
 
Wat een schatje he?
 
Liefs Madelief


2 opmerkingen :

  1. Hij is echt een schatje hoor En gaat het al wat beter tussen hem en Boris en Oscar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe schattig!! Erg lief hoor, hopelijk leert die dat kauwen op snoeren en borstels snel af.

    BeantwoordenVerwijderen