Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

donderdag 26 juni 2014

Muur Diy ideen!

 
Hallo iedereen,
Volgende week ga ik met mijn klas op schoolkamp naar Albany. Dat is een stad aan de kust ongeveer 5 uur rijden hier vandaan. Ik heb er zo veel zin in! We verblijven in een kamp aan de zee met een aantal oude huisjes waar we dan in gaan slapen. Ik slaap samen met 8 andere meiden in een huisje op het strand. We vertrekken op Maandag en komen weer terug op Vrijdag. Ik beloof dat ik superveel foto's zal maken die ik dan in een (of twee) berichten zal zetten.
 
De DIY's in dit bericht heb ik zelf bedacht en gemaakt. Ik hoop dat je ze leuk vind.

 
Dit maak je met een soort papier mache techniek. Als eerste teken je een hartje op een stuk papier. Vervolgens scheur je laagjes van overgebleven inpakpapier of gewoon normaal papier en plak het dan in de hartjesvorm. Het beste om te gebruiken is een lijmstick omdat je de lijm dan makkelijk kan uitsmeren. Maak een aantal lagen tot dat de vorm helemaal volgeplakt is. Laat het drogen en shrijf er een quote op.
 
 
De envelopjes.
Dit idee kwam zomaar uit het niets. Ik had een tijdje geleden al deze envelopjes gevouwen maar ze waren nog niet gebruikt. Toen vond ik ze en kreeg ik dit idee. Envelopjes op de muur plakken! Een perfecte plek om liefdesbrieven, geheime dingetjes en ander belangrijks in op te slaan. Het ziet er heel leuk en fleurig uit maar het is ook leuk om op de muur bij je bed te plakken. Dan kan je er altijd bij.
 
 
Je vouwt envelopjes van leuk gekleurd papier. (als je geen mooi papier hebt kan je ook gewoon een normale witte envelop versieren met tekeningetjes) Je plakt ze op de muur en het is al klaar! Zo makkelijk is het. Prop ze vol met speciale briefjes, papiertjes en tekeningetjes om een leuk effect te krijgen.


 
En als laatste...
Knip je naam uit in mooi papier en plak het op je muur, deur, bed, bureau stoel....
 
Ik hoop dat je het een leuk artikel met veel inspiratie vond. Geniet lekker van het weer in Nederland want hier is het op het moment ijs koud en in het midden van de winter. Op kamp ga ik denk ik maar mutsen en wanten dragen want in Albany is het nog kouder. Veel plezier komend weekend!
 
Liefs Madelief

1 opmerking :