Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 21 juni 2014

5 dingen die ik graag wil doen





Meer hardlopen. De laatste tijd ben ik begonnen met hardlopen. Niet al te bijzonder hoor. Gewoon blokjes in de buurt. Maar.. ik vind het leuk!  Ik ga binnenkort met mijn familie meedoen aan een 5km sponsor wedstrijd voor een goed doel. Dus ik ga nog wat meer trainen. (Ik weet het, 5km is heel kort. Maar ik ben nog een beginner.. :)
 
 
Zelf een grote appeltaart bakken. Ik bak wel vaker wat maar een appeltaart maak ik eigenlijk nooit. Dat komt doordat een appeltaart minstens twee uur duurt en ik helemaal geen geduld heb.(Ook al die appeltjes schillen is zoooo irritant!) :) Maar een lekkere verse warme dikke punt appeltaart op je bord met een dot slagroom erop klinkt soms wel heel verleidelijk. Dus ja, toch maar doen?

Een grote schoonmaak houden in mijn kamer. (Hard Nodig) De vloerbedekking zit vol met viezige dingetjes. Overal ligt een duizend jaar oude stoflaag op. Troep zwerft rond. Moet ik in nog meer details gaan?... 

 
Een moestuin beginnen. Dit is iets wat ik echt al heel lang wil doen. Maar voordat we verhuisden was de tuin niet groot genoeg. Nu hebben we een hele grote tuin en kunnen we doen wat we willen. Mijn zusje en ik hebben samen een hut gebouwt achter in de tuin. We zijn nu elk weekend bezig om de grond eromheen om te spitten en klaar te maken voor een moestuin. De groenten hebben we al. Mijn vader had ze in een soort set van allemaal hele kleine beginnende plantjes gekocht. Ze waren nog niet groot genoeg, dus Vera en ik hebben ze overgeplant in potjes. We hebben nu boontjes, aubergine, sla, rode en groene paprika, basilicum en nog wat anders waar ik nu de naam niet van weet. Als ze groot genoeg zijn planten we ze in de moestuin. :)

Sieraden maken. Omdat ik het heel druk heb gehad afgelopen tijd had ik geen tijd voor bloggen maar ook niet voor sieraden maken. Sieraden maken of kralen rijgen of wat je het dan ook wil noemen vind ik heel leuk om te doen. Ik zoek heel soms wat ideeen op het internet maar er is nooit tijd om het dan ook echt te maken. Dat is wel jammer. Binnenkort ga ik denk ik wel een sieraden Diy doen op mijn blog.

Liefs Madelief

2 opmerkingen :

  1. Hoi Madelief! Probeer de podcast eens van "start to run": https://www.keep-running.be/webshop_podcasts/podcast.php Hiermee wordt je in 30 "lessen" klaargestoomd voor 5 km hardlopen. Wedden dat je dan de snelste van de familie bent?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel, maar ik heb al een hardloop playlist op mijn ipod. Maar toch bedankt!

      Verwijderen