Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

maandag 26 mei 2014

Cranberry Koekjes!


 


Hallo iedereen!
 
Gisteren had ik heel erg zin om iets te bakken. Het resultaat was echt heel goed!
 
 
Wat je nodig hebt:
Zelf rijzend bakmeel
Boter (ongezout)
Eitje
Suiker
Vanille suiker
Cranberry sap (zonder suiker)
 
Het klinkt mischien een beetje raar maar ik heb bijna alles gewoon op gevoel gedaan. Ik weet dus ook niet exact hoeveel ik van wat heb gedaan. Ik weet wel dat ik 200 ml cranberry sap heb gebruikt en 100 ml boter heb gebruikt.

Mix alle ingredienten en kneed (of mix) het tot een smeuig en plakkerig beslag. Leg het beslag op het ovenpapier in koekjesvormen. Groot, klein, het maakt niet uit. Je moet er gewoon bij blijven om de kleinere koekjes er wat eerder uit te halen. Laat de koekjes bakken in de oven tot ze goud bruin zijn. Het roze van het beslag zie je nu niet meer.

Laat ze even af koelen...
 
 
Bikkel op!!!
 
Liefs Madelief
 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten