Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

donderdag 10 april 2014

Shoplog!


Hallo iedereen!,
Dit is mijn allereerste shoplog ever! 
Ik ben afgelopen weekend met mijn zusje en moeder gaan shoppen. Ik heb echt superveel leuke dingen gekocht! Vandaag deel ik ze in deze blogpost.
Omdat het Australische winkels zijn zet ik er geen prijzen en winkels bij.



Hier kan je zien wat ik allemaal heb gekocht. Een vest, croptop, pyama set, leggings sjaaltje en nog wat kleine spulletjes. Ik ben echt mega fan van de pyama omdat er Madeliefjes op staan. Dat is ook eigenlijk de enige reden waarvoor ik hem kocht. :) Hij zit wel lekker hoor!



Dit is de crop-top. Er staat op:  Cest la vie mon Cheri. Dat is Frans. Het betekent 'Zo is het leven mijn lief'. Ik vond het een heel leuk shirtje dat je met alles kan combineren.


Sjaaltje met 'Madeliefjes!!' erop. Love it!
Een stukje van mijn badjas die ik op dat moment draag is zichtbaar op de foto. Oeps!


-Sjaaltje + Crop-top

Kleine dingetjes

\

1- Neppe snorretjes en een gaaf knipperend bandje voor een van mijn vrienden.
2- Nieuwe speldjes.
3- Harry Potter! Ik ben echt zo verslaafd aan de boeken dus was ik een tijdje geleden al begonnen met de eerste films kijken. Nu ben ik bij de 5de en de 6de film. 
4- Sokken


Ik ben ook super blij met mijn mooie nieuwe vest!

Hopelijk vonden jullie mijn eerste shoplog ooit een geslaagde. Fijn weekend!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten