Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 12 april 2014

Paas slinger // DIY



Hallo iedereen!,
Omdat het bijna pasen is heb ik een paas DIY voor jullie. Een simpele slinger gemaakt van onderzetters en kraaltjes kan een heel leuke decoratie zijn voor tijdens het paasontbijt.
Je hoeft natuurlijk geen onderzetters te gebruiken als je liever gekleurd papier gebruikt. Ik vind onderzetters gewoon fijner omdat ze steviger zijn.

Het is zo simpel dat ik zelfs geen stappen neer hoef te zetten. Je hoeft alleen maar met naald en draad door de onderzetters te gaan en tussendoor kraaltjes eraan rijgen. Als je dat wil kan je ook nog knoopjes zetten onder de onderleggers om te zorgen dat ze een beetje afstand hebben.


De laatste tijd weet ik niet echt wat jullie graag willen lezen. Daarom vraag ik of jullie in de comments jullie favoriete onderwerp zouden kunnen achterlaten.

Lifestyle - Quotes, gedichten, en fotografie
Fashion& Beauty - Shoplogs en nagellak posts
Personal - Mijn leven, Updates, Favorieten
Fotografie - Instagram foto's, foto posts
DIY - Knutsel ideen en inspiratie
Reviews - Een product review

Dit zijn de onderwerpen. Op het moment blog ik het meest over Lifestyle, Fotografie en Personal. Alvast bedankt voor het reageren.

1 opmerking :

  1. Hoi Madelief,
    Ik vind het het leukst als je blogt over "personal" of "fotografie". Een productreview over nagellak vind ik persoonlijk niet zo interessant, maar ja, ik ben natuurlijk een oude man :)
    groetjes,
    Ome Ruud

    BeantwoordenVerwijderen