Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

dinsdag 8 april 2014

Instagram week #2



Hallo iedereen!,
 Sorry dat ik niks op zondag of maandag heb gepost. Ik ben het helemaal vergeten. Ik ga vanaf nu weer gewoon mijn twee dagen/drie dagen ritme aanhouden. Maargoed, dit is mijn tweede Instagram week. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

Geweldige foto!

I love Hoe overleef ik!




Met mijn vriendin enkelbandjes maken

Zussen selfie met mijn nieuwe bril op!

Lekker nummer!

Als eerst kijk je naar de knuffel. Dan realiseer je dat er een poes onder ligt.

Let me take a selfie!

Mooie fotografie.

Mmmm, Paaseitjes op mijn kamer gaat niet lang goed!

Ik heb samen met mijn vriendin op mijn ramen gekleurd. Dat kan, want ik heb raamverf!

Closeup..

Friendsss!! ( Ik lijk zo echt enorm klein)

Zijn het leuke fotos?


1 opmerking :