Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

maandag 24 maart 2014

Lucky Girl Parfum Review



Bron














Hallo lieve lezeressen!,
Ik ga vandaag een review doen over het parfum "Lucky Girl" van Oilily.
De laatste tijd begin ik me pas echt een beetje te interesseren in parfum. Ik had dit parfum dan ook al een tijdje zonder er echt veel mee te doen. 

 
Het luchtje is heel meisjesachtig en zoet. Zomers en vrolijk. Ik vind het beter passen bij een vrolijke bui dan een verdrietige.


De fles zonder dat vilten hoesje is niet zo heel bijzonder. Ik vind wel dat het hoesje erom heen er leuk uit ziet. Ook vrolijk, net zoals het geurtje zelf.

(De achterkant)















Ik ga hem zeker dragen en op maken want hij is heerlijk zoet en vrolijk! Ik geef het een ... 8!
Best wel een aanrader dus. 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Ps. (Morgen kom ik in de Hoe overleef ik!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten