Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

vrijdag 28 maart 2014

Hallo!

Hallo lieve lezers,

Ik ben Madelief.
Mischien is het wel leuk om een blogpost over mij te maken voor iedereen die mij en mijn blog nog niet kent. Want ik sta in het nieuwe  Hoe Overleef Ik tijdschrift!

Ik heet dus Madelief en ik ben twaalf jaar. Ik woon nu voor bijna een jaar in Australie met mijn ouders, zusje en twee donderstenen (Oscar & Boris ). Ze zijn 20 weekjes oud.


(Oscar) (Boris)
Haha :) Ik vind die foto van Oscar echt echt goed gelukt.

Ik heb een bril en daar ben ik heel blij mee. Zonder bril zie ik er gewoon niet meer uit als mezelf. Vandaar ook mijn nieuwe header. (Ik krijg trouwens een nieuwe bril. Hij is donker paars :) Ik krijg hem ergens volgende week).
Ook is mijn haar heel kort. Dat vind ik leuker en makkelijker dan lang haar.

Qua mode ben ik helemaal fan van petjes, hoedjes en opvallende kleurtjes. Dat is echt mijn ding. Mijn kamer is pas opgeknapt, ik ben er echt super blij mee! Mijn muren zijn turquase en wit geverfd. :)
Ik zit nu nog in groep acht. Maar volgend jaar ga ik naar de "High school". Vandaag was een open dag en ik ben er ook geweest. Het was echt enorm groot. Minstens vijftig lokalen en zo veel kinderen!

Mijn blog gaat over van alles! Soms over mijzelf, Diy, of gewoon leuke tips. Eigenlijk heel veel verschillende dingen.
Ik ben begonnen met bloggen in Juli 2013. Dat was ook meteen de eerste keer dat ik een blog of website heb gemaakt. Daardoor had ik in het begin nog niet zoveel trucjes door. Inmiddels wel meer en ik hoop dat je dat ook kan merken op mijn blog.
Waarom heb ik de naam Madeliefbuzz gekozen? Nou, ik zat een tijdje namen te bedenken en toen kwam het gewoon in me op. Waarom ook  niet? Het heeft niet echt een betekenis. Ik vond het op de een of andere gewoon een leuke naam. Anders dan de rest.



Doei!

1 opmerking :

  1. Hoi Madelief! Je blog ziet er steeds mooier uit hoor. Je wordt al echt een professionele blogster!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen