Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

maandag 24 maart 2014

Scrapbook #1


Hallo iedereen!,

Ik heb een scrapbook. Ik schrijf, teken, rijm, plak en knutsel erin. Toen kreeg ik het idee om er een niewe serie van te maken. Bij de serie laat ik af en toe mijn scrapbookdingetjes zien. Dit is het eerste deel. Ik weet niet hoeveel series ik ga doen. Waarschijnlijk tot mijn boek vol is! Laten we maar beginnen.



Dit is een idee dat ik kreeg uit een oude hoe overleef ik. Alleen vul ik de potjes niet met gevoelens maar met dingetjes die ik leuk vind. Je zou deze al op Instagram gezien kunnen hebben want ik heb hem daar namelijk ook gepost.





















Hopelijk was het leuk. :) :) :)

Nog een paar nieuwtjes:
Ik krijg een nieuwe bril. Als ik hem heb zal ik hem laten zien.
Ik ben bezig om mijn layout iets meer kleur te geven. Dus dat zal snel te zien zijn
Op donderdag sta ik in de Hoe overleef ik! (Yes!Yes!Woehoe!) Hij is verkrijgbaar bij de Bruna, Primera en andere boekhandels.


Veel succes deze week!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten