Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 9 maart 2014

Gedicht

Hallo iedereen,
Vandaag deel ik een gedicht met jullie. Ik heb het gemaakt vlak voor de troonswisseling van 2013. 



Mijn koninkrijk is de wereld
Samen met anderen
De anderen maken mijn wereld en ik die van hun
Er zijn zoveel werelden die verschillen van de mijne
Daar kunnen we van leren
Dat kunnen we veranderen
Als we geloven in de werelden die verschillen van de onze 
Snappen we waarom ruzie en vrede bestaan
We kunnen mensen leren om van elkaar te houden
Ook al verschillen hun werelden
Zo van elkaar
Al die werelden van ontelbare mensen
Maken de wereld 
Mijn koninkrijk

Wat vind je er van?

Liefs Madelief

3 opmerkingen :

  1. Trots op mijn nichtje dat ze met dit gedicht de eerste prijs in een gedichtenwedstrijd heeft gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedichtje, wat kan je goed dichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is alweer een jaar geleden dat je dit gedicht gemaakt hebt maar ik vind het nog steeds een érg mooi gedicht. Trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen