Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

vrijdag 7 maart 2014

Happy Friday


Vandaag is niet een heel happy friday voor mij want mijn tante die bij ons logeerde gaat weer terug naar Nederland :( Maar mischien is dat juist wel de reden waarom ik deze blog post maak. Om mijzelf wat op te vrolijken. Dit bericht gaat over de dingen waar ik blij van word, en waarom. Veel leesplezier!


Deze pet is echt zo mij! Ik draag deze echt elke dag want hij zit zo fijn! Ik weet niet van welk merk hij is want ik heb hem vier jaar geleden bij mijn moeder in de kast gevonden. Ook al heb ik hem dus al lang draag ik hem pas echt maar sinds een jaar. Dit is echt mijn favoriete kledingstuk van alles dat ik heb.



Boris en Oscar natuurlijk! Wie word er nou niet blij van twee lieve schatjes die door je huis rennen?...
I think I'm in love!


Rather Be van Clean Bandit en Jess Glynne (muziek)
Als ik dit nummer hoor ga ik gewoon spontaan dansen. Waarom? Ik heb echt geen flauw idee. Ik ga gewoon als een gek door de kamer dansen....
Beluister het hier

Harry Potter boeken vind ik heerlijk om te lezen. Je zit meteen in een andere wereld en voelt de spanning helemaal. Echt een aanrader! Hier word ik echt helemaal happy van.


Kamer hebbedingetjes ben ik helemaal verslaafd aan. Het maakt je kamer gewoon helemaal gezellig en af. Bloemenslingers, foto's, kussentjes, kaarsen noem maar op....


Hoe overleef ik spulletjes kan ik ook zo blij van worden! Dan heb ik het in mijn handen en dan word ik gewoon helemaal blij van binnen. Mischien (waarschijnlijk) komt het gewoon doordat ik een giga fan ben van de Hoe Overleef Ik. 


Reacties op mijn bllog vind ik ook geweldig leuk om te lezen!
Dan heb ik het gevoel dat mijn blog ook echt bekeken word en dat ik het niet voor niets doe.

Waar word jij blij van?

Liefs Madelief

Geen opmerkingen :

Een reactie posten