Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 31 augustus 2014

Vroege Lente Ochtend Foto's


Hallo iedereen,

Deze ochtend werd ik om 7 uur wakker. Ik deed het gordijn open en zag overal mooie bloemen en natuur. De zon was zo fel en alles zag er zo heerlijk fris en mooi uit dat ik echt enorme zin kreeg om op mijn fiets door de buurt te gaan en al het moois fotograferen. Nou, dat heb ik dan ook gedaan. Het was heerlijk. overal lagen nog dauw druppels en de weg was bijna helemaal leeg. Veel foto's zijn uiteindelijk niet heel scherp geworden, sorry daarvoor. Ik plan om de komende tijd nog veel meer fotografie blog posts te maken. Hebben jullie mischien iets specifieks in gedachten?






Dit vind ik de mooiste foto. Doordat ik tegen het licht in fotografeer krijg ik die mooie zon effecten. Het ziet er bijna sprookjes achtig uit vind je niet?






Dankjewel voor het kijken. Hebben jullie nog suggesties voor blog posts? 

Xxx Madelief

3 opmerkingen :

  1. Hoi Madelief.
    Mooie foto's hoor! Bij jullie wordt het al weer lente, hier wordt het herfst. Hoewel daar gelukkig nog niets van te merken is (behalve vallende kastanjes, au!), het is nog steeds ruim boven de 20 graden!
    Foto's van spelende en ondeugende Boris, Oscar en Bruno vind ik ook altijd heel leuk!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de leuke reactie opa en oma en Ome Ruud. Ik zal weer een s een bericht maken over de hele beestenboel hier!

      Verwijderen
  2. Hallo Madelief
    Leuke foto,s hoor , s,morgens vroeg is het heerlijk buiten he ,
    dan kun je mooie dingen zien,de appeltaart ziet er ook heerlijk uit, dag lieverd kus van opa en oma Lijnbaan.

    BeantwoordenVerwijderen