Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 27 april 2014

Zentangle Kunst


Hallo iedereen!,
Vandaag heb ik een soort DIY en inspiratie artikel tegelijk gemaakt. Het gaat over een techniek genaamd Zentangle Kunst. Bij Zentangle Kunst vul je iets (Letters, bladzijdes, kaartjes, muren) helemaal in met kleinen patroontjes. Ik heb in mijn schetsboek dus een Zentangle tekening gemaakt met de tekst Live, Think and DREAM. Zoals je ziet zijn de letters van het woord Dream helemaal ingezentangled (Noem je dat zo?)
Ik heb zelf voor het eerst over deze techniek geleerd op school waar wij onze eigen zentangle kunst maakten. Daarvoor kende ik het helemaal niet. Sommige mensen noemen het ook wel doodelen.

(Close-up zodat je de details ziet)


Zentangle selfie
Mischien heb je nu ook zin om een zentangle tekening te maken? Hopelijk heb ik je geinspireerd.
Als je ook een zentangle tekening gemaakt heb maak er dan een foto van en stuur het naar mij op Instagram
Liefs Madelief

1 opmerking :

  1. Wat grappig is dat! Ik kende het nog niet maar zodra ik weer ga tekenen ga ik het ook proberen. De tekening van je close-up foto is trouwens onwijs goed gelukt!

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen