Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

woensdag 30 april 2014

School Tips


Hallo iedereen!,
Ik ben gisteren weer naar school geweest na de vakantie dus ik dacht dat het mischien wel leuk zou zijn om schooltips te delen. Niet tips om goed te leren maar om je schoolspullies op te leuken.
Laten we maar beginnen.


Lees voor dat je uit je bed komt nog even een kwartiertje in een boek. Daardoor kom je uit je slaapstand en krijg je een goed humeur. (Als het een leuk boek is natuurlijk)


Kaft je schriften! Schriften die er leuk uit zien zijn super leuk om mee naar school te nemen.


Knip nu plaatjes uit tijdschriften en plak ze op je schrift.


Je kan ook plaatjes in je agenda plakken om de boel wat kleur te geven.
Dat ziet er heel leuk uit! 

Ik heb in de vakantie een sieradenwebshop aangemaakt. Ik ben nu alleen nog bezig met het opbouwen van de site en de instellingen. Als het klaar is komt dat natuurlijk ook op mijn blog. Ik ga ook sieraden naar Nederland sturen. Natuurlijk zit daar wel een best hoge verzendkosten bij.

xxxx Madelief!

2 opmerkingen :

  1. Had ik dit maar eerder geweten Madelief, dan vond ik het vroeger misschien wèl leuk om naar school te gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Madelief
    Heel leuk hoor ,je bent een creatieve buzzer.
    Liefs Oma

    BeantwoordenVerwijderen