Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 19 april 2014

Super-smoothie!!!


Hallo iedereen!,
Vandaag had ik zin om wat te experimenteren met fruitsap. Van te voren heb ik niet gepland wat erin kwam te zitten dus ik wist ook niet of het wel lekker zou zijn. Het was wel lekker kan ik je vertellen. Daarom heb ik het hier opgeschreven om het met jullie te delen.
P.s Het is een lekker fris sapje. Goed voor in Nederland en ook Australie op het moment. Hier is het herfst maar nog steeds heerlijk weer terwijl het in Nederland lente is geworden!


Ingredienten:
300 ml vers geperste sinaasappelsap
Een gesneden banaan
Diepvries of verse frambozen
Een derde van een komkommer
Limoen (half uitgeperst)


Mix al deze ingredienten goed door tot je een sapje hebt. Als je dat lekker vind kan je er nog yoghurt of vanille ijs doorheen mixen. Ik heb dat niet gedaan om het een lekker gezond sapje te houden.


Giet het sapje in een beker en versier het eventueel met frambozen. Steek er een rietje in en klaar is je sapje. Nu iedereen laten proeven van jouw supergezonde super-smoothie!




Oscar vind het ook lekker :)

Hopelijk vonden jullie het zelf lekker en hebben jullie iedereen ook lekker laten smullen.
Pas op: Je word heel hyper van dit drankje. Ik denk dat het komt door alle fruitsuikers en vitaminen.
Ik kreeg in ieder geval een enorme giechelbui.

Liefs Madelief

3 opmerkingen :

  1. Hoi Madelief,
    Ik heb het gemaakt zonder komkommer en met citroen ipv limoen, en dat was ook heel lekker!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook gemaakt, alleen dan in plaats van komkommer aardbeien. En het was superlekker!!

    BeantwoordenVerwijderen