Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 20 april 2014

Instagram week #4 // Pasen!

Hallo lieve lezeressen,
Ik hoop dat jullie een fijne pasen hebben gehad! Dit is mijn vierde Instagram week alweer. Ik heb deze week niet zo veel fotos gemaakt ook al had ik vrij van school. 1/4 van het schooljaar is alweer voorbij. Daarom heb ik nu twee weken vakantie. Jippie!!!
Nou, laten we maar beginnen met de fotos.

Dit is een plaatje dat ik niet zelf heb getekend.
Ik vond het leuk om te gebruiken als vrolijk pasen foto.

Madeliefjes!, waarom ook niet?

Oscar kijkt het hoekje om. (We zijn aan het verbouwen)

Boris rekt zich uit terwijl ik een foto van hem maak.

Lekker vers sinaasappelsapje!

Boris! Dit is echt een geweldige foto van hem terwijl hij in een doosje zit.
 Hij geeuwde op het moment dat ik de foto nam.

Deze webshop van Maartje Stapel vind ik heel leuk en inspirerend. Ik heb nu ook zin om een sieraden webshop te beginnen. Als ik dat doe zet ik dat natuurlijk op mijn blog.



Veel plezier op jullie vrije dag.

Liefs, Madelief


Geen opmerkingen :

Een reactie posten