Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

vrijdag 16 mei 2014

Margaret River

Hallo iedereen,
Vandaag vertel ik over mijn weekendje weg naar Margaret River (dat is een dorpje in het zuidwesten van Australie). Alleen iets later dan ik had gedacht.

Mijn zusje en ik zijn vrijdag niet naar school geweest zodat wij (opa,oma,mama, papa, mijn zusje Vera en ik) vroeg konden vertrekken. Onderweg hebben we een broodje gegeten als lunch. Smulluh!!! :)


Toen we eenmaal in Margaret River aankwamen gingen we meteen naar het vakantiehuisje. Het was echt super mooi! Het was een soort bungalow met heel veel houten muren en een grote tuin.



Dit is het buurhondje Loepie.
Eigenlijk heet hij Lassie maar wij noemden hem zo. Hij kwam de hele tijd bij ons op bezoek!


In Margaret River zijn heel veel mooie grotten. De grot waar wij naartoe zijn gegaan heet "Lake Cave".
Vertaald is dat Meer in een Grot en dat is ook precies wat het is....



In de grot was er een meer (Net zoals in Harry Potter! Gna Gna). Er hing ook een soort platform vlak boven het water. Het zag er heel bijzonder uit. Het leek een beetje onmogelijk!

Mooiii!!!!!!!


In het huisje was een puzzel van 1000 stukjes. Elke dag deden we met zijn allen een stukje. Het was echt keiveel werk maar het eindresultaat was echt super leuk. Het plaatje is Londen waar wel heel veel dingen gebeuren!


Spelletje: Risk. Ik was een team samen met mijn vader en wij hebben gewonnen!!!!!


Dit was natuurlijk nog lang niet alles. Ik heb in het weekend wel meer dan twee honderd fotos gemaakt. Als ik die allemaal zou gebruiken ben ik de komende twee maanden nog bezig! Ik ga denk ik nog wel een post doen over natuur fotos die ik heb gemaakt in Margaret River.

Liefs Madelief





















1 opmerking :