Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 2 maart 2014

Nagels met een twist!


Hallo allemaal,
Vandaag een nagel post met een zelfbedachte twist. Veel plezier!

De nagellak heb ik van mijn tante geleend die op dit moment bij ons logeert. 
Hij is neon geel en heel fel, (hou ik van!) Het merk is alleen wel Australisch waardoor ik niet denk dat je hem in Nederland kan kopen. Gelukkig maakt dat niets uit want je kan van elk merk wel neon gele nagellak kopen. 

De letters op de nagels heb ik met permanente stift gemaakt.
Dat heb ik pas ontdekt en het geeft een heel leuk effect! Je kan er echt van alles mee doen. Hartjes, snorretjes, smileys, letters, sterretjes, streepjes, stipjes, stropdasjes, brilletjes noem maar op. 


Wat maak jij op je nagels?

Liefs Madelief



Geen opmerkingen :

Een reactie posten