Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zondag 30 maart 2014

Instagram week #1

Hallo iedereen!
Dit is dan mijn eerste instagram week! 
Ik ben best wel actief op Instagram geweest dus het is een lange post.
Dit zijn alleen maar fotos omdat de videos niet laadde.
Veel plezier! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Super schattig!

Ik ben ziek. Daarom heb ik mijn wereldbol aangezet voor een gezellig sfeertje.
Lekker Alles is Liefde kijken

Ik sta in de Hoe Overleef Ik!!!!!


Nieuwe header. Gewoon leuk om te delen.

Eerste selfie! (ondersteboven)

Tekening voor school.

Gewoon een mooie foto van een hartje uit mijn kamer

Hoe Overleef Ik!!!

:) Super grappige foto!



Doen, Durf of de Waarheid DIY


Meloen (Jammie!)

Helemaal waar

Earth hour. We deden er ook aan mee. Lichten uit, kaarsen aan voor "the Great Barrier Reef"
Dit was mijn eerste Instagram week! Hopelijk vonden jullie het leuk.
Volgende week maandag komt de tweede Insagram week online

2 opmerkingen :

  1. Hoi Madelief,
    Grappig dat jij en Oscar allebei een ondersteboven-selfie hebben! Of was het Boris? En wat een mooie tekening van dat schip. En echt superleuk dat je in de HOI staat, hopelijk levert het je veel nieuwe volgers op.
    liefs,
    Ome Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Je blog ziet er trouwens erg mooi en professioneel uit! En je kan zien dat je tijd in je blog stopt!

    BeantwoordenVerwijderen