Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

zaterdag 18 januari 2014

What's in the Washi #3

Voordat ik begin aan what's in the washi #3 moet ik nog even zeggen dat ik de komende twee weken zonder internet zit en dus ook niet kan bloggen. Over twee weken komen er extra leuke/lange berichten online.


What's in the Washi #3 word denk ik de klapper op de vuurpijl want dit wordt de laatste en meest extreme versie van What's in the Washi. 


Een washi tape stad!


Oke! Een washi tape stad is niks vergeleken bij deze washi tape muur boom.


Een washi tape stad en muur boom? Waarom geen tafel!


Bij een tafel hoort een stoel.


Als je dan toch al een stad, muurboom, tafel en stoel van washi tape hebt gemaakt maakt het toch niet meer uit of je een washi tape fiets hebt toch?

Dit was mijn laatste What's in the Washi. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik hoor graag welke van de drie jullie het best vonden.

3 opmerkingen :

  1. Hoi Madelief. Deze laatste was zonder twijfel de klapper op de vuurpijl! Hoeveel rolletjes washi-tape heb je gebruikt om een stad, boom, tafel, stoel én fiets te washi-en???
    Ik ben benieuwd naar je volgende blog, over hoe de verhuizing was en hoe je het in Kalamunda vindt.
    En ik ben heel benieuwd hoe het zwembad er uit ziet nadat jij het hebt gewashi'd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en creatief om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen