Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

dinsdag 31 december 2013

Blog voornemens

Yeah! Het is 1 Januari dus..... voornementijd
Vorig jaar Juli ben ik begonnen met bloggen. Tussen toen en nu is er zoveel veranderd! Ik heb een paar volgers gekregen, ik heb de basics van blogger onder de knie gekregen en ik ben zelf begonnen met het volgen van een aantal blogs.

Dat was allemaal wel goed, maar in 2014 ga ik er aan werken om het nog beter te maken.



1. Schrijf meer berichten
Nu zit er soms 5 dagen tussenmijn blogberichten, maar dit jaar zal ik echt gaan proberen om elke twee dagen een bericht te plaatsen. 

2. Mijn berichten interresanter maken
Soms lees ik een bericht nog eens over en dan denk ik: Als ik nou een lezer zou zijn vind ik dit echt niet interresant genoeg. Mensen moeten het wel interresant vinden want What is the point in blogging when nobody cares?

3. Meer leren over Blogger
Op dit moment snap ik de basics van het blogger programma. Dat is wel genoeg om een blog te hebben. Maar toch wil ik meer leren over Html en het inbrengen van templates en headers.

4. Meer foto's gebruiken
Ik wil graag meer foto's gebruiken om mijn blog op te fleuren.

Liefs, Madelief


Geen opmerkingen :

Een reactie posten