Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

woensdag 19 maart 2014

Instagram / Ikea
















Hallo iedereen!

Ik zie vaak instagram blogposts op de blogs die ik volg. Het is altijd wel leuk om te zien wat die mensen gezien en gedaan hebben. Daardoor kreeg ik zin om het zelf ook te doen.
Nu heb ik dus al twee weken geleden Instagram aangemaakt. Inmiddels ben ik er wel aan gewend.
Ik ben ook van plan om elke week mijn Instagram foto's te laten zien in een blogpost. Dan word Madeliefbuzz dus ook een beetje meer een fotografie blog.

Klik hier voor mijn Instagram  account.

Ikea
Afgelopen weekend ben ik met mijn ouders naar de Ikea geweest. Daar heb ik echt heel veel leuke dingen voor in mijn nieuwe kamer gekregen.


















Liefs Madelief

Geen opmerkingen :

Een reactie posten