Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

maandag 17 maart 2014

Another Blogging Tag!



Hallo lieve lezers,
Ik heb deze tag bij Luna en Noah gezien en ik vind het heel leuk om te lezen.
Toen kreeg ik zin om hem ook te doen. Het gaat over bloggen en wat je er van vind.
De mensen die het lezen leren je beter kennen. Hier is ie dan!

1. Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden? 

Ik zou graag een nieuwe header in wat meer kleuren dan roze en wit willen maken.
Van alles wat ik op mijn blog heb wil ik de social media zeker zo houden. 
Ik probeerde al heel lang om ze toe te voegen alleen deed ik het elke keer fout en 
snapte ik het niet. Uiteindelijk heeft Noah een heel handigepost gemaakt waardoor ik het
meteen snapte.


2. Doe je alles voor je blog alleen? 
Bijna wel. De posts maak ik altijd zelf en de foto's meestal ook. Alleen met de layout en de html codes heb ik
wel hulp nodig. Dan vraag ik het aan kennissen of kijk ik op youtube naar goede tutorials.

3. Welk cijfer zou je je eigen blog geven? 
Ik  denk dat het wel ongeveer een 6 is. Ik heb namelijk niet zoveel volgers en ook is mijn layout is
niet al te best. Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn header en layout ga vernieuwen.

4. Verdien je geld met bloggen?
Nee....

5. Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen?
Ik vind het best wel vervelend dat je als blogger vast zit aan een tijd limiet. Sommige bloggers posten elke
dag. Ik zou dat echt niet kunnen. Op dit moment blog ik elke twee, drie dagen en dat vind ik prima

6. Hoe vaak wordt je blog dagelijks bekeken? 
In December had ik een piek. Toen 26 elke dag. Maar nu heb ik gemiddeld 17 kijkers per dag.

7. Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg? 
Als een blog een leuke titel heeft kijk ik zoiezo wel even door. Als ik twee of drie berichten heb gelezen
die ik leuk vind volg ik meestal al. Als een blog er saai uit ziet klik ik meestal al weg.

8. Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Niet echt

9. Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Bij het bloggen zet ik nooit persoonlijke informatie in mijn posts. Dat hoeft niet iedereen te weten.
Ook  plaats ik bijna nooit foto's van mezelf. Mischien moet ik dat wat vaker doen...

10. Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? 
Wanneer zou je stoppen?
Ik wil zeker wel doorgaan met mijn blog. Want dit is echt wat ik heerlijk vind om te doen.
Madeliefbuzz is 100% mij!
Ik denk dat ik wel wat meer volgers krijg nu ik in de Hoe Overleef Ik kom. Want zo zijn blogs als
Luna's Lovely World en Lovely Photography toch ook bekend mee geworden?

11. Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?

Mmm.. Ik weet het niet. 50.000 Euries is natuurlijk wel veel geld maar Madeliefbuzz verwijderen? Ik weet
het niet.



12. Welke dingen gebruik jij om te bloggen? (Denk aan: welke laptop, gebruik je een schriftje/app op je 
planning bij te houden, welke programma's gebruik je om je foto's te editen en te schrijven?).
Ik gebruik een Acer laptop, een Sony Cyber-shot camera en een schrift om ideeen in op te schrijven.

Dat was het dan. Hopelijk kennen jullie mij nu iets beter dan hiervoor.

Want dat is de bedoeling van deze tag. Heb je comments? Laat ze dan achter. 
Daar word ik echt heel blij van! :)

Wat vind jij belangrijk aan een blog?


Liefs Madelief

2 opmerkingen :